I carry your heart with me (I carry it in my heart)

I am never without it
(anywhere I go you go, my dear; 
and whatever is done by only me is your doing, my darling) 

I fear No fate
 (for you are my fate, my sweet)

I want No world 
(for beautiful you are my world, my true)

and it's you are whatever a moon has always meant
and whatever a sun will always sing is you

Here is the deepest secret nobody knows
(here is the root of the root and the bud of the bud, and the sky of the sky of a tree called life; 
which grows higher than the soul can hope or mind can hide)

and this is the wonder that's keeping the stars apart

I carry your heart (I carry it in my heart)

- by E.E. Cummings, 1958 -

獻給總是陪伴著我、給我繼續下去的勇氣的你
還有妳,Pu妹寶貝


今天是我的生日,不同於以往的是,現在的我,確實地載著Pu妹寶貝的心跳
明年生日時Pu妹就出生7個月了耶~所以可真要好好珍惜體驗記錄著這神奇9個月的感受!

老實說並沒有生日逼近的感覺,也沒有什麼特別想要的禮物,可能是最近每天期待著明顯胎動的來臨而遺忘了日曆上的數字,更何況也沒有什麼比把Pu妹抱在懷裡能讓我期待的了吧~


所以這麼說來,心理上是準備好了,只是擔心自己會手忙腳亂地不優雅而已嘛。。。。嗯! 這樣還不賴呀~

arrow
arrow
    全站熱搜

    pumah 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()